häxor och ufc

god kväll söta du!
hoppas du har det bra. jag har pajjat min mage genom ett hetsätande i torsdags, så jag mår så där fortfarande. ska ta det lugnt med intaget ett par dagar.

igår hade jag semester och vi förberedde emmas halloween fest. vi drog undan sofforna och gjorde fritt på golvet i vardagsrummet så dom kunde dansa.
när barnen anlände (nio till antalet totalt) hade vi en skiva med spökljud på och alla lampor var släckta. bara en massa levande ljus.
på slutet var det en vandring i spökstigen. jag hade lagt ut mashaller på en stig i skogen. vid ett av stoppen låg johan bakom en sten och hade en stor häxa över stenen som skrattade kusligt och lös med ögonen. barnen blev skiträdda rent ut sagt. lite längre fram hade jag involverat grannarna att vänta bakom vedhögen med lakan över sig. så dom hoppade fram och slog med kastrullock och väsnades. sen satt jag och häckade med en screem mask och en korg med godispåsar. när väl barnen kom fram till mig var dom extas och ville gå mer, men det var inge mer. väl inne igen hann dom sätta sig och titta på film på bioduken en stund. alla var helt tysta tills deras föräldrar kom. lyckad kväll.


idag har jag bara varit nere på stan och gjort av med lite pengar på två par byxor till emma, en bh, puder och kräm till mig. sen bakade jag en god choklad kaka med en supergod chokladfrosting på till l och a som var mina inhyrda spöken igår.

ikväll ska vi låna johans brors lägenhet ett tag. det är ufc på kanal+, direktsänt från uk. johan är redan hoppig.

hoppas du har en bra kväll fina du!

kram på dig!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0