andrum..

jag är så glad att jag har min dans. det är mitt lilla klassiska andrum.
som idag tex. kände mig låg efter en dag på jobbet. började i morse.
johan var tvungen att åka tidigt och kunde inte lämna emma (här kan man tycka att lite kommunikation kan vara på plats, men det glömde vi), så jag som också ville komma iväg tidigt fick stressa iväg på morgonen. höll på att glömma gympakläder, sprang in och raffsade ihop dom, tjatade på emma att ta på sig sina stövlar. hastar ut i bilen (kommer ihåg min dator, vilket i såna här sammanhang är kors i taket), glömmer min frulle, kommer ner till skolan, då har hon tofflor på fötterna. tofflor!
hem igen och bytte, swisch ner till skolan och lämna.
kom senare än vad jag tänkt. vi hade resultatgenomgång á la hardcore och det var bökiga vibbar i personalgruppen. jag fick inte äta förrän vid lunch, en sallad (den var självvald). johan ringer i slutet på dagen och säger att han inte kommer att hinna hem förrän till strax efter sex. shit, stressar iväg och hämtar emma, hem och kastar ihop middag till barnen, byter om och drar ner till baletten.
phu! tack och lov att jag har baletten.
skönt pass och nu är jag som en ny människa igen. lite te och en stor köttbullemacka i magen. snart dusch.

puss och kram på dig, var rädd om dig för du är värdefull!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad rädd om dig själv det är inte hälsosamt att strässa så där, styrke kram på dig gumman

2011-10-05 @ 19:22:09
URL: http://www.canilvargtassen.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0