bra träning av ren aggresion!

godmorgon fina du!

det regnar och är kolsvart ute, inte så motiverande kanske, men vad gör man?

igår eftermiddag/ kväll var jag på en utbildning/ seminarium och när jag satt där så bröt helvetet lös på jobbet. jag kunde inte svara på en timme och på den timmen fick jag fem desperata meddelanden på mitt svar. sen var karusellen igång.
vid åtta på kvällen var jag så arg och frustrerad att jag var tvungen att dra ner i gymet, trots att jag hade tänkt vila mina stackars armar och ben.
så här i efterhand kan jag bara tacka den stora idiot som gjorde mig så pisst off, för jag gjorde ett kanonpass därnere :)
måste dock lyfta på hatten och buga inför mina fina medarbetare som fick dra ett tungt lass idag!

nu ska jag snart draaaa upp emma och johan ur sängen, för vi måste åka om 30 minuter. jag ska dumpas av i kista för konferens. och man vet ju hur stockholms morgontraffik är, så det är bara att sätta igång. johan ska vidare till rotebro för att hämta en kollega, sen vidare till arlanda.
min kväll kommer att präglas av god mat och show i bästa melodifestivalanda!

ha en fin dag idag!

stor kram!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0