höstlov

hej vacker!

så har barnen höstlov. och johan. han tog pappaledigt denna vecka för att emma skulle få vara ledig. skönt för dom. stephanie är hemma ett par dagar. hon har tråkigt. william är med erik. deras dagar går åt till tv spel och filmer. som det ska vara för killar i den åldern antar jag.

gårdagen spenderades med lite träning och jobb. älskar att man får en timma till godo som det blir när man ställer tillbaka klockan. jag tog min timma och spenderade den nere i gymet. körde rygg och stretch. fortfarande ont och är stel i triceps. det är åtta dagar sen jag körde dom. tog bättre än vad jag någonsin kunna drömma om :)
sen jobbade jag lite. det är ju bokslut och ekonomiuppföljningarna ska gås igenom och mina kommentarer ska in. det är samma vånda varje månad.

strålande dag idag. tittar ut på en massa gula träd och ett sken i luften som nästan är magiskt. snart ska jag gå ut på en liten kort promenad till matsalen och köpa lunch.

kände att det var lätt jobbigt att komma hit idag efter min fina uppvisning i torsdags. min chef kom in här för en stund sen och frågade om jag var återställd ännu. det visade sig att han var nog själv i fin form då. han hade nämligen inte alla händelser på plats han heller. tack och lov för det. nu känns det mycket bättre.

nu är det dags för den där promenaden, börjar bli hungrig.

sköt om dig fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0