några måbra låtar

har mått bra idag trots allt. städat och donat. nu ska jag börja tända lite ljus och sätta upp kokplattan för sukiyakimiddagen senare.

medan jag får storstryk av j (denna gången måste jag tillägga, för i morse vann jag. och gången innan det också) i wordfeud så sitter jag och lyssnar på youtube.
denna blir jag så glad när jag hör. av många orsaker. dels så är det kanske den bästa film jag någonsin sett, dels så är han så charmig så man dör lite och sist men inte minst så är det en glad sång..
sen är det den här. samma glada känsla, men här är det en annan känsla till sångaren, lite mer som "vilken dag som helst".. det är en riktig liten fining :)

nu ska jag sätta lite fart, jag längtar efter stephanie nu..!


Kommentarer
Postat av: Helen

Highwayman är en av mina favoriter också älskar att lyssna på den när jag behöver energi, särskilt när jag behöver träningsmotivation det går bara inte att vara stilla till den låten.

2011-10-30 @ 09:52:47
URL: http://www.canilvargtassen.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0