up up and away..

jag har gått upp föra alla andra. halv åtta stod klockan på. igår när jag ställde klockan så var jag säker på att emma skulle vara uppe för länge sen vid den här tiden. kvart i sju kom hon upp och frågade hur länge det var kvar innan hon fick gå upp. en timme ungefär svarade jag henne då, ok sa hon och gick och la sig, sover än! vilka ticks hon har för sig.

allafall, jag ställde klockan för att ta mig upp i tid, dricka en kopp kaffe i lugn och ro, sätta på mig kläderna och dra ut på pw. det får vara nog med slappa för mig nu, fan det får man göra när man går i pension. jag sover mycket bättre om jag tränar och håller igång. så det ska jag göra nu. ut och göra milen. sen i em ska jag ner i gymet och köra lite rygg. jag har så in i helvetes on i mina ben sen benpasset i förrgår, så det ska bli en befrielse att komma ut och gå först sen ner i gymet igen!

annars. stephanie har varit här sen i torsdags, hon ska på fest ikväll, william kommer säkert att vara med e som vanligt och emma ska vara med en tjej från sin klass idag. bra, då har alla att göra, så kan jag göra nästan vad jag vill, så länge jag håller mig hemmavid vill säga.

på med understället och iväg!

ta hand om dig fina!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0