grattis på din födelsedag lilla älskling!

idag säger jag GRATTIS till min lilla fjortonåring. william fyller år idag och han är glad för det. tydligen är det sjukt mycket coolare att vara fjorton än tretton. alltså jag vet ju att det är coolare att bli ett år äldre hela tiden (fram tills man blir typ tjogofem, sen vill man inte mer), men det är något speciellt mellan tretton och fjorton.

vi grattade honom i morse med en multikniv och ett presentkort på el giganten, han vill ha ett play station 3 och det kommer han att ha råd till när alla varit här.

emma är i stallet *hyperventilerar* och jag ska snart ner och köpa en tårta. just nu sitter jag faktiskt och jobbar lite eftersom jag har dragning på utfallet i morgonbitti *hyperventilerar igen*.

känner mig aningens seg efter helgen, men den har varit underbar. i fredags gick jag ner till a och l och drack vin och pratade hela kvällen. i går kom andra grannar upp och eftersom hon i familjen är allergisk mot katterna så bullade vi upp med mashaller och ljus ute och satt inlindade i filtar och drack vin och pratade. mysigt var det. emma hade en kompis här hela dagen eftersom hennes föräldrar var på tyrol och tittade på carola. så hon blev inte hämtad förrän vid åtta på kvällen. emma som hållit igång hela dagen var helt slut sen.
men det var ändå tidigt i säng (eller tidigt och tidigt) för oss alla.

nu ska jag gå och klä mig och åka ner på stan och köpa en tårta eller två :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0