uuuh!

känner minst sagt ganska snurrig i livet just nu. har ingen aning om hur framtiden kommer att se ut. men jag är samtidigt spänd på just det.
jag fortsätter mina efterforskningar och hoppas på att få klarhet i alla frågetecken snart. ganska kul men energikrävande.

annars har jag en sån jäkla träningsvärk i triceps idag efter omgången i söndags. fryser lite och känner mig lite dålig pga det. men jag klagar fan inte. det är ju det här jag var ute efter. i går var jag nere igen och körde ben. dom börjar också göra sig påminda. så skönt ont!

i morgon ska jag spendera dagen i kista på konferens, sen på kvällen så är det middag och underhållning på golden hits. pendel till tälje och taxi därifrån på kvällen/ natten.
blir en intressant dag på många sätt.
ska bli intressant att se hur illa jag kommer att gå om inte annat :)

nä nu ska jag snart börjar fundera på att äta lunch. börjar bli sjukt hungrig eftersom jag hoppade över frullen idag. jag veeeet. inte bra, men så blev det i allafall.

du, du är viktig och unik på alla sätt. gå ut och tala om det för världen och låt ingen trampa på din självkänsla eller ditt självförtroende!

kram på dig!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0