historien om den den där hallen

här kommer lite bilder då. tänk bort väskor som står där det ser ut som att dom inte ska stå, tänk bort målarfärgburkar och annat som står på golvet. tänk dit ett draperi framför klädsystemet och en vägghängd stol. man måste också tänka dit lister och grejjer. annars är det klart. äntligen har vi en fungerande hall. det har vi inte haft sen i våras!


nu släpper hallen tycker jag. jag ser till att det blir klart så jag kan koppla bort det.

igår lagade vi klassikern flygande jakob. stephanie ville ha det eftersom dom hade ätit en så äcklig sådan i skolan. sagt och gjort. skit enkelt att blanda ihop och skicka in i ugnen.


senare gick jag ner till bästa a och l för lite vin och skratt. dom är så underbara och man är alltid så välkommen. stora kramar och mycket värme. så underbart att det finns så mycket fina människor. det är så värdefullt med ett litet antal fina människor omkring sig. du vet, såna som man känner sig så trygg med så man känner att "om jag ska bli riktigt packad en dag, så är det omkring henne, eller honom". såna människor. som man inte behöver tänka så mycket omkring, bara vara.

that´s it for now.

ha en härlig helg min vän!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0