Sovmorgon

Jag var bara tvungen att få sova lite extra idag. Var helt död i morse.
I tisdags kväll var det styrelsemöte med Aikidoklubben. Jag har ju en sekreterarroll där. Och igårkväll var det alliansmöte. Vi har nämligen slagit ihop thaikwondon, ju-jutsun och vår klubb och kallar det alliansen. I början var det för att ha lite slagkraft mot kommunen i lokalfrågan. Det har visat sig vara en riktig framgångssaga. Nästa höst öppnar ett stort aktivitetshus på P10 området där Budoalliansen har en självklar plats. Då kan vi dra igång barnträningar och gemensamma läget osv. Finns massor med idéer och planer. Kul.

Det är tur att jag har lite annat att tänka på mitt i allt, men denna vecka när allt varit så färskt så har jag inte trängt tankarna åt sidan i mina andra uppdrag, och resultatet har blivit att jag varit en zombie. Men det blir bättre idag när jag fick sova 45 min extra.
Emma är som natt och dag när hon får sova till sju ist för sex. Går att hantera liksom :)

Sitter och äter frulle nu. Rysk yoghurt, cocosflingor, valnötter och skivad banan. Skulle gärna haft lite blåbär i men dom tog slut i söndags.
Kenny, "min" PT och inspiration har övertygat mig. Dom är inte bara fina, ger fin färg i yoghurten och goda. Dom är dessutom supernyttiga. Jag ska verkligen plocka alla i min väg i sommar. Det är dyrt att köpa. Sen har vi problemet med vår skog och alla jävla myror, men det tar vi en annan gång..

Ha en bra dag. Njut av solen, den är inte långvarig. Men snart kommer värmen fina du. Värmen och solen och ljuset. Då börjar jag leva igen!

Puss och kram!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0