Verkligheten

Hej på dig!

Ja, då var helgen slut och den var magisk. Det var en kanonkväll i lördags och svenskarna gjorde bra ifrån sig. Globen lyfte nästan och framme vid ringen, där vi satt, där var det kändistätt vill jag lova. Vi satt liksom mitt i vimlet. Rolig upplevelse!

Idag är vi tillbaka till verkligheten. Vi har fått ett negativt besked på morgonen idag. AZ ämnar inte att skriva kontrakt med ISS igen, utan allt kommer att gå till Sodexo.
Lite snopet men inte överraskande eller chockerande.
Nu är det bara att ta tag i sin situation. Det som det är lite bekymmer är hur man ska få tiden att räcka till bara. Jag menar man jobbar ju heltid och har 1½ timmes resväg tur och retur, tre barn med olika behov, stort hus, katter och stor tomt. Bland annat. Sen har man en hälsa att ta hand om och så ska man försöka hinna med och lägga ett par timmar på kvällarna till att söka jobb också. Det är inte lätt att få till livspusslet alla gånger.

Jag åker hem nu, jag har varit här sen sex i morse. Trött och luften har liksom gått ur nu.

Hoppas du har det bra fina du!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2012-04-16 @ 21:07:41

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0