dagarna flyger!

Dagarna passerar fortare än vad man hinner med. Det är väl skönt på ett sätt kanske men jag känner att jag inte hinner med mig själv.
 
Ja ja, man blir väl mottagen hemma. En liten svarting blir så glad när jag kommer hem att han nästan kissar på sig :) Gullig.se!
 
Det var min första uppstart idag. Kl 6 var jag uppe och redo i Liljeholmen. Dagen gick bra och jag hade gjort ett bra jobb innan. Skön känsla.
 
I morgon ska jag träffa min gamla chef och en tidigare kollega inne i stan på lunch. Det ska bli trevligt som tusan. Vi måste få tjitt tjatta lite. Nu när man fått lite distans från AZ tiden.
 
Nu ska jag gå och fixa middag.
 
Hej då mina två trogna läsare!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0