Fail.. :)

Hej min vän!
Står du ut i bergochdalbana vädret? Jag tyckte det var så bistert att vakna i morse. Snöregn, kallt och blåsigt. För att inte tala om förhållanderna på vägen...

Jag drog in och klippte mig i söndags. Jag blev inte nöjd, trots att jag bara skulle klippa topparna. Ingen klipper som G tyvärr, men nu var inte hon tillgänglig. Jag köpte hårtoning också och påbörjade min renovering. Jag har druckit min Detox varje dag och varit så duktig så. Men vet du vad som slog mig när jag kom hem i södags? Jag skulle ju inte köpa några nya kläder på mina tjugo detoxdagar. Jag failade kan jag säga. Men det skiter jag i. Det fick mig att må bra för stunden, och det är ju inte så att jag var och köpte toppar från Burberry, eller en väska från Louis Vuitton. Nej nej, jag var inne på HM och fyndade en stickad kofta i söt model på 50% rabatt och en annan svart oversize top i lite genomskinligt material. Det drabbar ingen fattig (sägs med fördel med ironi i rösten för en mer verklighetsbaserad tolkning).

Jag var nere i gymmet i gårkväll också. Körde rygg (och nu vill jag gå och kräkas), har ont i mina ben idag och ryggen spänner och känns. Ett varmt bad ikväll, JA TACK!

Skulle vilja gå ut och festa lite. Det var så lägen sen. Jag menar inte festa som i att dricka något alkoholhaltigt, för jag kommer att ta bilen, men jag menar vara med i sammanhanget när andra festar. Vill dansa, höra skithög musik och träffa massor av människor på partyhumör..
Hoppas det blir av snart.

Nu ska jag gå på lunch med bästa Maria!

Puss och hej så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0