Hej från bonnie Tyler!

Jaha, dagarna går. Igår var jag i Mölndal och jobbade. En intensiv dag vill jag säga. Det blir ju det när man åker ner över dagen.
Planet gick halv åtta, så jag var nere vid nio på siten. Sen var det high life fram till tre, när taxin kom och hämtade mig. Var hemma vid åtta på kvällen. Lagom slut. Då hade Johan dessutom dragit iväg till Gotlandsbåten, han skulle till ön för ett akutjobb, så svärfar hade Emma. Dom kom vid åtta dom också.
Hej å hå!

I måndags kände jag i min hals att jag inte var ok. Jag kommer att bli hes var min första tanke. På tisdagen var jag hes och idag är jag inte bara hes utan också helt igentäppt. Känner mig lite som ett utskitet päron med ballongansikte.

I tisdags åkte jag hem till Stephanie och lagade mat och bubblade lite ett par timmar. Det var skönt att få lite tid bara hon och jag.
Hon är nervös, för idag kör hon upp!!! Ja, jag är också nervös som attan. Tror det var typ tio i två. Och hon har lovat mig att ringa efter och vara ärlig. Inte skämta med mig Aprillo. Utan buset får hon spara till sina vänner. Jag vill veta. Gick det eller gick det inte.

Nu ska jag gå på ett möte. Jag får förövrigt blickar som om jag vore pestsmittad. Undra varför. Är folk trötta på att vara förkylda tror du? Kan vara så kanske.

Puss och kram söta du (jo, man ska dela med sig av sina bakterier. I nöd och lust vettu, även i vänskap;))

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0