Int vet ja int..

Känner mig fortfarande riktigt risig. Huvudet bultar hela tiden och jag är sjukt trött. Vill gå och lägga mig samtidigt som Emma varje kväll (det gjorde jag härom kvällen och sov som en liten prinsessa hela natten, vaknade upp lika outvilad). Snyter sönder blodkärlen i näsan flera gånger om dagen och är allmänt uschlig. Tror mina bihålor sett bättre dagar och man kanske skulle ta och gå iväg till Apoteket och prova Sinova. Dom ska vara bra har jag hört. Värt ett försök innan farbror doktorn kommer in i bilden. Jag har aldrig haft problem med bihålorna tidigare, men jag tror det är där problemet sitter.

Sitter på jobbet och funderar på min framtid och hur jag ska orka med dagen. Högt och lågt. Spretiga tankar som gör mig förvirrad. Jag tror jag vill ha vår nu, det skulle hjälpa mig. Det skulle hjälpa många till och med.
Jag vill göra saker, jag vill ha mycket pengar (jo, jag tror jag skulle bli lyckligare av pengar, och om inte så är jag hellre ledsen i en fin vräkig Mercedes än en gammal rostig Ford, så är det), jag vill ha ett nytt jobb, jag vill ha lagom tuffa utmaningar. Ge mig!

Nu ska jag gå och snyta mig, ta en tablett och fortsätta jobba.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0