Vårsolen gör succé!

Sitter vid ridhuset i solen. Den värmer skönt och det är tyst och lugnt. Våren är välkommen för mig.

Förra veckan hade barnen sportlov. Jag tog semester i fredags, då drog vi till Naturhistoriska museet. Stephanie och Emma var med. Efteråt körde vi henne till bussen i Södertälje syd. Hon hade en jobbhelg framför sig.

Igår var Johan på skivmässa i Solna. Bilen var med honom, så jag var bara på årsmöte med Aikidoklubben. Blev vald till sekreterare i styrelsen ett år.
Sen var det ju mello. Tryffelbrie och tryffelsalami framdukat. Tyvärr så upptäckte Emma min salami och tyckte det var det godaste hon ätit (skit), så nu får jag helt enkelt gömma den.

Idag är det tänkt att jag ska klippa mig. Men vi bor i Strängnäs, vet inte hur många salonger som har öppet idag (troligtvis ingen) så jag satsar nog på Eskilstuna senare.

Nu ska vårrenoveringen av mig själv påbörjas, först klippning och toning.

Bjussar på en bild från i fredags.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0