Dexter och kryssning

Hej igen, shit, finns liksom inget stopp på skrivandet ;).

Ville egentligen bara visa bilden jag tog på Dexter i morse. Han tittar på mig i spegeln när jag sminkar mig. Han fattar inte grejen. Han har till och med försökt slå på den " andra" mig.. Så söt så man dör lite. Och så galet mycket päls, alltså jag klipper bort stora tovor på honom varje kväll och det syns inte ens. För ganska länge sen så klippte jag bort två tovor, en på vardera sida om halsen från Phoebe, och hon ser fortfarande jätte rolig ut. Dexter däremot får man nog trimma till sommaren. Som ett får.
image description

Och en annan rolig grej. Fick inbjudan via fb till en ny kryssning i maj. Tror vi är runt 20 galna bruttot som ska åka denna gång. Det blir fint som smör de!

 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0