Hej från Sälen

Vi har det bra. Jag har varit ute i backarna i dagarna tre och foten ser ut som innan operationen för tillfället. Det gör ont, men det är det värt.
Emma var väldigt försiktig första dagen, men det har släppt nu kan jag säga. Som en vilde kryssar hon mellan träden, i lössnön bredvid de pistade nedfarterna. Det är så roligt att se. Sittliften upp till toppen och järnet ner. Så bra rump, lår och magträning jag får hela veckan.
Det är hundfjället vi spenderar våra dagar. Här är det trevligaste nedfarterna, tyvärr mest folk, men det är förhållandevis väldigt lite folk ändå.

Idag drog jag och Stephanie ner till Sälen byn, vi skulle handla lite på Apoteket bland annat, Stephanie övningskörde ner och det gick så bra så. Ganska halt på vägarna, men inte en ända gång var jag nervös. Det går framåt.

I morgon åker familjen och åker skidor medan jag stannar hemma och jobbar lite. Sen får Johan komma och hämta mig efter halva dagen. Jag ska försöka göra allt som jag tänkt på ett par timmar.

Ha det så gott fina du!

Kram


Uppdatering:
Såg att detta inlägg inte gick iväg nu. Det var alla bilderna som gjorde att det inte gick.

Nu har vi åkt värdigt för i år. Igår var vi i Trysil i Norge. Det snöade, blåste och var så där tjuvens väder. Men det var underbara backar!
Idag ska vi bara packa ihop och påbörja städningen.
Just nu är Johan iväg och låter Stephanie lvningsköra ner och lämna alla skidor, pjäxor och hjälmar i Sälen byn.
Jag sitter och dricker glögg och tinar upp intill ett varmt element i underställ och raggisar.

Vi är nöjda och glada för i år. Alla har utvecklats ytterligare och vi ser fram emot nästa år. Men jag längtar hem till vilddjuren (som lekt på klätterställningen så larmet gått flera gånger).

Ha det nu så bra så hörs vi snart igen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0