Jag har inte varit...

snäll mot min fot, och det betalar jag för nu.
Jag är så in i bengen trött på tåfan så jag struntar i att vara snäll. Men lider mest av det tror du? Jag själv så klart. Fan!

Var nere på Apoteket och köpte en stödstrumpa idag. Tror det kanske kommer att hjälpa mig lite. Kanske.

Drog ner i gymmet på kvällskvisten, körde ett bra benpass, men foten bultade så det blev inte 100% fokus trots allt.
Fan, jag vill ju liksom börja gå min milrunda. Nu när jag har runkeeper och allt. Jag kommer nog inom en vecka ta en liten rehabrunda. För en och en halv vecka sen ungefär fick jag knappt på mig mina skor som jag har när jag går, men det tror jag att jag får om några dagar till. Sen kör vi!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0