Längtan efter vinter, pister och slalomåkningen

Då är jag på jobbet igen då. Varit här sen sju och förberett en del grejjer för att sedan kunna sitta på heldagsmöte i lugn och ro.

Nu börjar jag längta till semester. En hel vecka då jag kommer att tappa allt vad vardag heter. All förankring till jobbet och det som hör till kommer jag att släppa. (Ok inte allt. Jag kommer att ha med mig jobbtelefonen eftersom jag vill kolla mailen om vi får veta något om den nya upphandlingen).

Vi har bestämt oss för att göra en dagstur till Trysil i Norge undet veckan. Det ska bli roligt. Jag har aldrig varit där. Jag antar att jag får ta en vilodag och fixa med lite annat som jag måste fixa med dagen innan, så min fot orkar ta sig an Trysils pister.

Jättestor anläggning där högsta åket är på över 1100 meter (har jag för mig), längsta nedfarten är på hela 5,4 km, herregud, hoppas det finns toppstugor på vägen ner :)

Nu fina du ska jag återgå till det som kallas verkligheten..

Vi ses och hörs!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja vad händer egentligen med dom nya förhandlingarna har bara hört rykten eller rättare sagt hört av Tina dom få gånger jag träffat henne ;)

2012-01-17 @ 09:31:22
URL: http://www.canilvargtassen.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0