På en helt vanlig tisdag..

Sitter på jobbet. Det känns så jäkla onödigt just idag ;). Emma är sjuk hemma, hon har feber, ont i halsen, hostar (vilket i hennes fall betyder = kräks), svider när hon kissar och allmänt risig. Hon var nere hos doktorn i morse och lämnade prover, men det var inget mer än en rejäl förkylning. Jobbigt för henne (och oss så klart).
Jag ska vara hemma på torsdag med henne. I morgon är det heldagsmöte.

Annars har jag en lätt träningsvärk i kroppen, vilket är skönt. Men jag är inte nöjd ändå. Jag är så trött på att inte kunna träna "på riktigt", att inte kunna stå på ett stadigt sätt och lassa på. Det blir halvdana träningspass nu, vilket jag tycker är jäkligt frustrerande. Jag kör bröst, armar och mage. Några övningar kan jag göra liggandes på mattan, men allt blir lite halvdant. Men som dom säger i branschen "bättre än inget", lite klychigt men det stämmer nog ändå. Jag kommer ju inte från träningen helt utan jag försöker underhålla rutinerna lite i väntan på liksom...

Ja, annars är det inte mycket att rapportera om. Stephanie kom hem igår och stannar till onsdag, för att hon hade tråkigt hemma. Tydligen ingen som är hemma utav dom hon känner, de flesta verkar vara bortresta.

Nä, nu ska jag harva på här, hämta lite mer kaffe och göra liiiite nytta innan jag packar ihop.
Inspirationen är på topp. Inte.

Du, du är en fin människa som betyder massvis, för jätte många. Använd 2012 till att faktiskt berätta för dina nära och kära vad dom betyder för dig emellanåt. Spontana, fina och ärliga ord är så gott att få en helt vanlig dag i veckan och helt utan förekommer anledning. Kan få vem som helst att må bra eller ännu lite bättre.

Kram på dig så länge!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0