Heej!

Går in och tittar ibland och det är ett par som kikar in då och då trots att jag inte skriver. Det gör mig lite varm i hjärtat.
 
Jag mår ok. Lite varannandag mood sådär. Ibland är jag jättenere och dagen efter är det ok. Men aldrig mer än ok. Det ska bli så skönt att få känna sig riktigt glad igen. För det kommer, jag vet det. Hur detta än slutar så kommer jag att få känna mig riktigt glad igen. Längtar!
 
I lördags fick jag ett sms av en vän som ville att jag skulle följa med till Gripsholms värdshus. Det var på eftermiddagen och jag hade en dålig dag. Vi satt dessutom och väntade på att Emma skulle komma hem från Furuvik där hon varit med farfar ett par dagar. Jag svarde att jag inte hade lust. Senare på kvällen, närmare vid 22 tiden så kom det ett nytt sms. Budskapet var ungefär vi åker från tälje nu, är framme hos dig snart.
Hade jätteroligt. Helt spontant så där. Sånt brukar oftast bli roligt.
 
Idag ska jag åka med M till Åland. Också ett skönt avbrott. Mer om det senare!
 
Nu ska jag äta lite frulle och packa i ordning så jag kan ta vara på dagen innan bussen går.
 
Sköt om dig nu vännen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0