Fit for fight!

Om en vecka ska jag börja dansa igen. Jag är peppad! Jag vill börja springa också. Men inte ännu. Jag ska gå ett tag till.
Förra veckan var katastrof träningsmässigt. Jag hann och orkade inte. Jobbade som attan och gick milvis på jobbet.
Men nu har jag mer energi. Det är konstigt med tanke på att jag sover som en kratta. Men det är bara att köra. Tror det är Detoxen samt en massa sol och frisk luft som fått mig lite på fötter igen.

Satt och lästa Aftonbledet idag och såg en bild som var så jävla snygg. Så här vill jag se ut, men i jämförelse känner jag mig som en degklump. Det kan vara en motivationsbild och ett mål, jäklar så snyggt. Hej beach 2020!


Hårt arbete bakom denna kropp. Hårt arbete och karaktär. Jag har börjat med kosten. Jag är av med mitt sockerbegär, vilket är skönt. Jag försöker äta små portioner och slutar äta när jag inte är hungrig mer. Aldrig när jag är mätt. Så här äter jag för det mesta jämt, men jag tänker mer på det nu.
Bröd äter jag inte alls i veckan och jag försöker byta ut så mycket av kolhydraterna jag kan mot fett och proteiner i stället. Jag tar inte bort frukt och grönsaker alls dock, tvärtom.

Men för att nå dit jag vill nå så måste jag börja träna hårt och tungt igen. Styrketräning och löpning. sen kommer dansen in som nöje. Riktigt hårt jävla nöje.

Nuuuu kör viiiiiii!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0