Helgen som gick så fort..

Jaha ja. Då var den här dagen till enda. Fredagen spenderades uppe i rummet medan resten av familjen var utspridda över huset. Tråkfredag.
Appropå fredagen. Jag skulle åka och hälsa på Gloria efter jobbet. Glömde helt av det och åkte hela vägen hem innan jag kom på det. Svängde av i Snäs och åkte snällt tillbaka. Hahaha, fan va klantig jag är. Satt och bubblade i ett par timmar och drack kaffe. Den delen av fredagen var bra, resten sket sig.

Lördagen däremot. Maria med familj kom. Jag trodde det handlade om en lunch medan C spelade bandy i sporthallen. Men det blev en heldag med underbar promenad i solen och lite rolig drama i sporthallen. Kul. Lunchen kanske blev aningen tidig (eftersom jag trodde dom skulle åka hem efter) så jag var hungrig senare på em. Men annars var det tryffelbrie, tryffelsalami och picksalami med gott vin och mello på kvällen.

Stephanie fick oss att ladda ner ett spel på mobben, draw something. Så nu sitter jag och spelar mot Maria, C och Stephanie. Kul är det men jag suger på att teckna. Tur att dom har överseende :)

Nu kommer snart Johan hem med Emma från stallet. Då ska jag åka med svärmor och Emma till Bauhaus och Mio. Hon håller på att renovera badrummet och ville ha sällis när hon skulle åka och få inspiration. Självklart! Jag vill själv ha lite vårinspiration så jag var inte sen med att tacka ja.

Hoppas du får en underbar söndag!

Kram på dig så länge! 

Kommentarer
Postat av: Maria

..och vi som parkerade oss där hela dagen!!! :-) Tack för en fin dag bästaste du!!! <3

2012-03-04 @ 20:35:54
Postat av: Sussie

Men det var en underbar dag! Nästa gång är jag lite mer förberedd så vi inte behöver gå hungriga :)

Pussa A från mig!

2012-03-05 @ 14:40:53

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0