Hurtbullarna

Hej fina!

Hoppas du mår bra. Jag har precis varit i gymet, så med mig är det perfekt!

Igår var jag nere och körde ben. Kunde göra utfall för första gången sen operation. Inte så djupa som jag skulle vilja, men ändå... framsteg! Dessutom gör det ont i mitt ena knä när dom  blir för djupa. Fast knät knäcker till varje gång jag kör knäböj också. Känns lite obehagligt. Knaket är liksom sidleds. Svårt att förklara.

Känns mycket bra iallafall. Jag har inte mätt mig runt mage på ett tag, men det känns som att jag är på gång. Egentligen räcker känslan. Jag ska nog inte mäta mig. Ännu. Jag kanske blir besviken. Jag rider på känslan ett tag till.
Känt är att jag minskat i omfång, jag sätter punkt där.

Nyss var jag nere och körde axlar. Tanken var att jag skulle köra triceps också, men jag hann inte. Så jag la ner lite extra energi på uppvärmningen där jag kör mage som man blir varm av i hela kroppen. Du ska få övningen av mig en annan gång. Grymt effektiv! Sen körde jag magen igen i slutet av passet. Bara för att liksom. Stretcha lite, sen var det Johans tur. Här gäller det att utnyttja tiden så bra och rättvist som möjligt. Jag gillar inte att träna för sent, jag har så svårt att somna när jag måste då.

Nu ska jag tydligen gå och gosa med min Emma älskling i soffan som också tränat idag. Hon har ju sin handboll två gånger i veckan. Jäklar vilken hurtfamilj vi är :)

Ha re gott så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0