Plan B..

Det bidde ingen mil. Jag hade sjukt mycket att göra innan jag ens kom hem igår. När jag drog från jobbet så skulle jag först åka och tanka lånebilen, åka och lämna den samt hämta min bil. Sen fick jag samtal om diverse matvaror som skulle inhandlas. Väl på väg dit kom ett sms "kattmat". Ok, så då fyllde jag på to do list med ett besök på djuraffären. Jag kom hem vid 17,15 och då var alla jättehungriga och bara väntade på att jag skulle laga mat. Så jag ställde mig där jag hör hemma liksom. Vid spisen. Inget jäkla tränande här inte.
Jo, det gjorde jag. Sen. Jag åt inte så mycket mat och sen drog jag ner i gymmet och körde triceps, lite axlar och mage.
Johan hade varit och köpt en kabel så vi kunde koppla in telefonen till högtalarna och därmed köra Spotify på högsta volym :)
Jag har ingen egen Spotify. Jag är lite snål där. Så jag loggade in på Johans och gjorde en egen spellista där. Jag kommer göra ett antal Spellistor där kan man säga. Han har all musik samlat i en enda lång radda. Skitsvårt att hitta vad man vill åt. Men han vet vad han har, så för honom är det inga problem. Men jag ska göra lite olika spellistor. Så kan jag lyssna på vad jag vill när jag är ute och går eller nere i gymmet. Vi har ju även en kabel i bilen så man kan koppla in telefonen där, vilket är guld värt.

I morse var jag uppe med tuppen och kom till jobbet skapligt tidigt. jag har en massa ekonomiutfall att gå igenom och kommentera till i morgon när dragningen är. Jag ska också skicka in en massa statistik till en månadsrapport som en tjej sätter ihop. Sen börjar en ny tjej hos mig på måndag och jag ska visa henne runt och fixa lite småtrix omkring det. Det är ju liksom inte bara att kasta in en ny person, det är ju lite administration omkring det hela också. Så klart.

Nu ska jag snart möta upp min kollega som kommer med min nya medarbetare. Måste kasta i mig en kopp kaffe först.

Ha en skön dag fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0