PW time

Idag gick jag ut på en längre runda. Äntligen! Jag blir så nöjd in i själen när jag känner mjölksyran i ljumskarna. Och jo, foten gjorde ont. Men det det var faktiskt den foten som jag inte har opererat som gjorde ont. Och det får mig att inse att jag har haft så himla ont innan op. Klart att jag ska op den andra foten. Tänk va skönt att kunna promenera smärtfritt. Det har jag aldrig upplevt.
image description

Det var skönt ute idag, men inte lika skönt som i går. Men när jag körde ner tjejerna till handbollen så fick jag ett sånt sug att ge mig ut i vårluften. Och det var underbart och det sved fint i skinkorna :)

 Ganska bra ändå va? Det var min allra första runda sen i november så jag är nöjd!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0