Glad tjej, hej!

God fredag!

Känner mig glad, men ändå tung i sinnet. Kanske är det så att det börjar lätta lite ändå. Jag fick samtal från TRR (Trygghetsrådet) idag och jag ska på ett möte där nästa vecka. Skönt att något händer. Sen har jag sökt ett jobb idag också.
Mitt i allt elände så kommer det ju i slutänden att bli bra. Men det vet jag ju inte förrän jag är där. Denna ovisshet gör att allt känns nattsvart. Hur jag än försöker se på framtiden så är den ju oviss.
Förändringar i all ära. Jag har inga problem med förändringar. Tvärt om, men just nu är ovissheten så pass jobbig att jag inte kan tänka att "det kommer att bli bra". Tyvärr får jag väl säga.

Får jag bara veta hur det kommer att bli inom en snar framtid så kommer allt tillbaka. Träningslust, lust till skapande, glädjen över fågelkvittret... allt!

En sak som jag är så glad över och som jag värdesätter mer än det mesta är Maria. Och när jag tänker efter lite så kanske det är därför jag känner mig glad idag som omväxling. Jag får försöka hålla i känslan av Maria över helgen så jag kan njuta av kryssningen. Synd att hon inte är en av de som åker, då hade jag aldrig varit orolig.

Ännu ett så där jävla inspirerande och energigivande inlägg. Jag veeeet. Snap out of it!

Det kommer, det kommer. Allt har sin tid.

Jag är glad för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Maria

<3 Tack för trevlig lunch och fint att du fått lite energi. Kryssningen kommer bli toppen. Vi får väl styra upp en egen? !

2012-05-11 @ 17:15:30

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0