I know i´m gonna die, so my revenge is livin well

Hej vännen!

Sitter och väntar in lite tid. Tar en kopp kaffe och ska snart sätta mig i bilen och styra kosan mot Eskilstuna. TRR ska få dit Poolia som ska presetera sig och sen avslutas det med speedintervju. Sen bär det iväg mot Tälje och kontoret igen.

Varje dag läser jag härliga K´s blogg. Jag slås och inspireras av den enkelhet han ser sin tillvaro med. Han njuter av fågelkvitter och sätter guldkant på sin vardag med träning och hälosamt leverne. För att han väljer att ha det så.
Idag skriver han om val och sin egna påverkan till hur varje dag blir och hur man mår. Och jag kan ju inte annat än säga det: han har ju så brutalt rätt. Jag väljer själv om jag vill vältra mig i olycka och mörker.

Så nu bestämmer jag mig för att bara se det ljusa med min tillvaro. Allt händer av en anledning och jag måste samla lite Karmapoäng, så jag ska se till att göra det bästa av mina dagar.

Jag tar mina fötter och styr mot en ljus framtid!


Först lite frulle


Och sen måste jag jaga ut kattf*n som envisas med att komma in med sin äckliga fångst


Livet på en pinne! Ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så klart den är ljus vännen!!!

2012-05-23 @ 21:22:57

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0