Träning och jobbsökeri

Det går så tröööögt på jobbfronten. Jag blir så frustrerad. Man söker och är om sig och kring sig, men man hör knappt ett ljud. Jävligt märkligt måste jag säga. Och jävligt jobbigt.

Annars har jag dragits med en träningsvärk som inte är av denna värld. Eller jag har upplevt den förr. Nästan varje gång jag kör ben. Jag får så jäklar ont i benen när jag kör. Alltså, det är svimmvarning när jag ser en trappa eller en liten nedförsbacke. Det börjar avta, det allra värsta nu. Dag tre och nu har jag så där ganska skönt ont. Du vet så där så man inte riktigt kan låta bli att klämma på låren. Det är sköntont.
Gick ner i förrgår igen och körde lite bröst och axlar. Just bröst får jag också ont i. Som fan, men det är ändå en sköntont känsla även när jag har som ondast. Men benen... jesus. Jag ser roligt ut när jag går. Jag bjuder på det.

Sover gör jag dock som en kratta fortfarande. Jag tvivlar på att det handlar om sängen. Även om den säkert bidrar. Men jag skiter i det nu. Nu börjar jag träna igen. Jag kan inte vänta på bättre tider. Herregud, som det känns nu så får jag ju vänta tills fan kommer och avlöser mig.

Jag sprang ifrån min dator i morse. Så jag gjorde det jag skulle på förmiddagen, dvs var en sväng till liljeholmen bland annat. Sen åkte jag genom ösregn hem för att ta mig an ett möte via telefon och uppkopplad på datorn.
Så nu sitter jag ju då hemma. Jag ska dra ner och träna innan jag hämtar Emma. Snabbduscha och sen handla. Johan kan man ju inte lita på idag. Han är iväg på konferens till i morrn :)

Hej å hå. Bara å köra!

Hoppas iallafall att du har ett jobb, en harmonisk tillvaro och känner dig tillfreds.

Kram

Kommentarer
Postat av: NMaria

Jag sa ju det, inte ens hälften av jobben man söker får man någon som helst respons ifrån. Inte ens Tack för din ansökan!!

Du kommer snart få napp vännen :-)

2012-05-31 @ 17:44:55

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0