Snart är den första veckan avklarad!

Min första vecka som arbetslös är snart till enda. Hur det känns? Nja....... Inte ett dugg bra faktiskt. Jag vill jobba.
 
Det är svårt att njuta av en ofrivillig ledighet. Jag är stressad och lite orolig. Men inte mer än så. Alltså, det är ingen fara med mig men det är inte alls roligt.
 
Jag måste försöka få igång min gamla dator så jag kan börja knåpa på en utbildning. Om det inte släpper eller händer något om högst ett par veckor så söker jag starta eget bidrag och registrerar enskilt företag. Så gör jag nog banne mig. Då tar jag kontroll över min situation.
 
Jag som skulle vila, njuta och reflektera..... Det är roligare att göra det om man själv får välja liksom...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0