Sista dagen...

...på jobbet idag. Jag har förlikat mig vid tanken på att stämpla ett tag. Bra så. Att få sluta på AZ är bara en stor jävla befrielse just nu.
Nästa vecka ska jag vara på utbildning hela veckan. Ska försöka komma hem på tisdagen eftersom William fyller femton!!!! den dagen.
Sen väntar ingenting. Registrering på AF och inskick av en massa blanketter till olika myndigheter för att få ekonomiskt stöd ett tag framåt. Men det göttiga i kråksången är att jag får vara ledig med Romeo ett tag, vilket känns jättebra!
Självklart kommer jag inte att ligga på latsidan med att söka jobb, men Romeo behöver inte vara med Johan varje dag på jobbet och vi kan öva lite lydnad osv. Ska bli kul och se var det landar.
 
Jag väntar ju fortfarande svar på två av de jobben som jag varit på interju på, kanske blir mina tankar om ledihet bara en tanke. Men det välkomnar jag då isf.
 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0