Det var länge sen det var några bilder här...

Det gick bra idag trots allt. Ganska behaglig dag faktiskt. Jag hade ett kundmöte i Södertälje på förmiddagen. Så jag gick upp tidigt så jag hann jobba lite och förbereda mig för ett telefonmöte senare på förmiddagen.
 
Upp till Tälje, gick igenom det som skulle gås igenom, sprang till bilen, där jag riggat iordning för telefonmötet. Satt i bilen i över en halvtimme och frös som en gnu.
 
Sen skulle jag till Sollentuna C för uppföljning på Teliabutik uppstarten. Tog en lunch och smet in i en butik och shoppade lite. Vidare till Vällingby för samma typ av möte. Tog vägen förbi Alvik Bromma och kollade om ett sim kort kommit till kontoret som jag väntar på, det hade det inte.
Skärholmen. Uppföljningsmöte. Bilresa hemåt, samtal i telefon, skicka iväg ett par sms, skrev på blocket (ja, medan jag körde) vad jag intefick glömma att göra när jag kom hem...
 
Kom så hem. Inget snökaos än. Världens sötaste vovve väntar på mig och vi gick ut en sväng.
 
Bjussar på en Dexterbild också, bara för att han är så jäkla söt.
 
Sen startade jag datorn och gjorde allt som jag inte skulle glömma. Snart ska jag stänga ner allt vad jobb heter för dagen. Det är ju en dag i morgon också gott folk. 
 
Sist men inte minst så vill jag gärna minnas denna lilla stund med min stora USA äventyrare. Denna bild togs  hos svärmor och Jaap ett par dagar innan hon for.
Fina Stephanie <3
 
Kärlek!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Desirée

Fina bilder på djur..vacker mor o dotter. Puss o Kram<3

2013-02-11 @ 16:52:49

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0