Snökaos från Estland på väg!

Snökaos. Igen.
Och jag som måste ut på vägarna och slira. I storsthlm. Där har man sagt på AB.se att det blir som stökigast. Ogilla!
 
Stephanie har en Victoria Secret butik i sin närhet. Jag är lite av en succer för deras kläder, underkläder, krämer mm. Så jag bad henne köpa trosor till mig vid tillfälle. Jag har messat henne flera gånger vad trosmodellen heter men hon glömmer hela tiden. Men igår strax innan jag skulle gå och lägga mig kom ett mms. Ett helt hav av fina trosor. Strax efter kom FaceTime samtalet. Hon filmade medan hon gick omkring i butiken. Tyvärr hade hon inte så hon kunde lägga ut till mig mer än tre par, men jag kommer att föra över pengar till henne med jämna mellanrum, och så fort hon fått tag i ett amerikanst bankomatkort så ska hon få shoppa och skicka till mig :)
 
Jag tror att jag fått till Romeos matvägran nu också. Det har liksom gått lite troll i hans matvanor. Men nu, med konsekvens från mitt håll och rätt foder (hoppas jag) så tror jag att han håller på att ta sig ur spärren.
 
Nu ska jag bara gå upp och borsta tänderna, sen ska jag ut på vägarna..
 
Ha re gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0