Utmaning

Lätt magsjuk, feber och migrän. Där har du min status i går morse. Mysigt att tänka på att jag har mer än 30 mil hem. Inte. Fy, det var en hemsk resa men mina fina duktiga barn, dom bara satt och gnällde inte en enda gång.

Kvällen spenderades under en filt i soffan. Svåra magsmärtor gjorde det omöjligt för mig att äta, gå eller finnas till alls. Idag har varit lite dagen efter så att säga. Öm i magen och huvudvärk.

Meeeen... Nästa vecka är sista veckan på Addici/ Coor. Det är utbildning på måndagen, sen är det k stort sett överlämning bara. Måste meddela alla att jag ska sluta och att en annan övertar. Spännande med en ny utmaning!

Nu ska jag äta lite. Igen. Lite i taget. Dricka mycket vatten och återställa mig som människa.

Puss så länge!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0